söndag 1 mars 2009

Organisk kroppsvård i söta förpackningar


Nog för att ICA profiterar på ecotrenden, men jag måste säga att de gör mina storhandlingar ganska mycket roligare med sitt allt bredare ecoutbud. Vad är nästa steg? I love eco-klädkollektion i samarbete med Acne?
Hittade dessa söta produkter från Body America Organics with attitude, som piggade upp min storhandling. Inte för att jag köpte några, men ibland är det roligt bara att veta att möjligheten finns. Produkterna fanns som scrub, bodybutter, kroppsspray och jag kan faktiskt inte komma ihåg allt. 72% organiska ingredienser, vet inte om det är bra eller bara hyffsat?
Läs mer på deras hemsida om ni är nyfikna. Finns i alla fall att köpa på Ica Maxi i Botkyrka (jag borde snart få allting gratis när jag handlar där så mycket reklam som jag gör för dem).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar