fredag 20 mars 2009

Jag vet inte ens om jag gillar henne, men jag är klart fascinerad!


(Bild: Allt om Stockholm)


Det som fascinerar mig mest är nog håret. Till och med när hon uppträder i Melodifestivalen inför miljontals TV-tittare ser Caroline af Ugglas ut som att hon knappt borstat håret innan hon går ut på scenen. Det ser så otroligt okonstlat ut att jag genast blir misstänksam; det måste ju vara arrangerat? Ingen kan väl vara så där totalt obrydd och naturlig? Eller kan hon det? Det är i alla fall tufft att gå mot strömmen.

Gillar också det här citatet hämtat från DN:s kulturdel i morse (med anledning av att reportern frågar om hon blivit folklig):

"Jag har alltid varit en glad person, utan ont uppsåt. När jag var 25 år kanske jag hade pannan i veck och tyckte att jag var kreddig. När man blir äldre mognar man och inser att det begreppet inte existerar." Caroline af Ugglas

2 kommentarer:

  1. Exakt det citatet fastnade jag också för!

    SvaraRadera
  2. Ja, kanske man känner igen sig lite :)

    SvaraRadera