onsdag 18 mars 2009

Kökslampa med skön retro-känsla och den perfekta herr rocken

Det är verkligen fyndläge på vår lilla lokala Kupan-butik. Brorsan var riktigt fascinerad över att det var så lite utplockat och priser som på den gamla goda tiden. När second hand fortfarande var billigt.

Den här snygga kökslampan blir perfekt till nya lägenheten, 50 kr kostade den.


"Jag har letat efter en rock på second hand sen jag var 14, men inte hittat någon jag varit nöjd med försen nu", konstaterade han belåtet. Eventuellt måste knapparna bytas ut, men jag tyckte att han kunde vänta tills stilsäkra flickvännen fått säga sitt.



Jag tyckte att han skulle slå till på dessa Filippa K byxor för 50 kr, till flickvännen också, det är ju som hittat! Men det vågade han inte. Om de funnits i min storlek hade jag köpt dem själv.

1 kommentar:

  1. Verkar helt otroligt med sånt fint sortiment på erat Kupan! Imponerad:) Önskar att någon av våra kunde ha såna grejer. Blir sugen att åka neröver bara därför ;P
    Mycket fina grejer du hittat!

    SvaraRadera