onsdag 25 mars 2009

Senaste fyndet från Kupan!

Jag är kär i vår lilla Kupan butik. Jag älskar de snälla tanterna som låter barnen plocka med leksakerna och bjuder på kaffe. Jag får nästan dåligt samvete när jag handlar fina märkeskläder alldeles för billigt. Funderar på om jag ska erbjuda mig att konsulta lite så att Röda korset kan tjäna lite mer pengar. Fyndade denna topp från Whyred för 35 kr idag. Skulle gladeligen ha betalt 100-200 kr för den. Ja, varför gör man inte det? Hade lite bråttom, så jag hann inte kolla om "min" omöjliga hallmöbel blivit såld ännu. Det svider lite i hjärtat när jag tänker på den.
(Topp från Whyred 35 kr)
Svart/rödrandigt ger lite rockiga vibbar så den stylas snyggast med slitna favoritjeansen från Nudie. Jag håller tummarna för att jag ska kunna använda dem en vår till innan de faller sönder i molekyler!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar