söndag 26 april 2009

Underbar klänning från Indiska i Eco-bomull


(Bild från Indiska)

Ibland känns det som att det inte går att handla på Söder, eftersom alla där uppenbarligen är ute efter samma saker som mig. Hade kollat in den här superfina klänningen i 50-talsstil och 100% Eco-bomull. Tror ni den fanns i butiken? Hade även kollat in en annan skjortklänning i 50-talsstil, röd med vita prickar, den fanns endast i XS. Så nu sätter jag mitt hopp till Indiska i Skärholmen. Har trots allt inte köpt ett nyproducerat plagg till mig själv sen före jul och hade nästan tänkt slå till på båda klänningarna. Det är inte utan att jag känner mig lite lurad på konfekten!

5 kommentarer:

  1. Den är så fin och ekologisk ju! Men också slut i butikerna här, men enligt en anställd så återkommer den i sommar. Jag vet inte, men ska hålla koll. Vacker är den, som mormors klänning.

    SvaraRadera
  2. Typiskt, när man väl bestämmer sig för att man vill ha något.. Får se till sommaren då!

    SvaraRadera
  3. Grymt snygg... den skulle verkligen passa dig grymt. Tyvärr kan jag ju inte ränna på stan, annars hade jag gärna kollat här. Ni kommer ju om tre veckor så du får försöka komma iväg en sväng då.

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Tack snälla, jag får göra det!

    SvaraRadera
  5. Jag har skjortklänningen tror jag fast i svart med vita prickar. Hittade den förra veckan på indiska i uppsala :)

    SvaraRadera