söndag 19 april 2009

Snälla, kan du inte ta en bild när jag för en gångs skull är lite piffig?


Problemet med att blogga om mode när man är mamma-ledig är att det blir väldigt mycket teori och väldigt lite praktik. Det är sällan min outfit för dagen är värd att visa upp.

När jag så för en gångs skull klätt upp mig lite och var nöjd med resultatet bad jag maken att ta en bild. Tyvärr så tar han inte det där med modefoto på så jättestort allvar. Eller så berodde det på att barnen satt i bilen och väntade.

Hur som helst så ser man inte ens demin-klänningen i skjortmodell som jag fått ärva av min svärmor. Den blev väldigt fin tillsammans med ett rött lackskärp jag hittade i en låda och ett par röda strumpbyxor. Jag har heller inte testat "fota-mig-själv-i-spegeln-grejen", men jag kanske satsar på den varianten nästa gång jag råkat klätt upp mig lite. Typ till skolavslutningen kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar