söndag 10 maj 2009

Testat: Mascara från Body shop


(149 kr på Body shop)


Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med Body shops volym-mascara. Jag är väldigt kräsen när det kommer just till mascara (annars är jag inte så noga) och har testat mig igenom de flesta märken, både budget och lyx. Den här volym-mascaran från Body shop får klart godkänt. Den är väldigt lättapplicerad, kladdar inte och sitter bra. Den ger inte direkt några party-fransar, men en riktigt fin vardags-mascara! Dessutom snäll mot både plånbok och miljön. I like!

2 kommentarer:

  1. Den har jag!
    Funderade länge över vilken jag skulle välja när min gamla tog slut, och valet föll på en som inte är testad på djur, som jag tycker är jätteviktigt.
    Dock tycker jag att den kladdar lite, och på eftermiddagen så får man torka bort lite under ögonen om man fortfarande vill se fräsch ut :/

    SvaraRadera
  2. Har någon testat mascara från Lotus Pure Organics? Den är tom ekologiskt certifierad...men vet inte om jag vågar testa innan jag hört nåt...rätt dyr ändå

    SvaraRadera